Rastgele Hikayeler

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Levent Arkadaşımın Karısı

Mrblar ben 32 yaşında ankarada yaşıyorum. Kısaca konuya girmek istiyorum. Levent adında bir arkadaşım var birde karısı Aslı baya samimiyiz ve ben Aslı’dan cok hoşlanıyorum kalcaları deli eder beni kendime hakim olamayıp sürekli seyrederim kalcalarını ve aslı da bunun farkında. levent tuturdu fatih rakı içelim die davet ettiler benii ok dedim ama levent cok kıskanc bir erkekti evlerine gittim hoş sefa derken oturduk ama aslı beni yine öldürcek şeyi yapmıştı daracık bir tayt giymiştii kendime zor hakim oluyordum levent kıskanc olduğu için dikkat cekmemeye calışıyordum ama nafile ben bu kalcaları defalarca hayel ederek 31 cekmiştim..aslının fatih deyişi bile değişmişti ben bozuntuya vermeden hemen rakı kadehlerini istedim bendeki değişikliğiin farkına levent varmadan olayı rakıya bağlamak istedim içki ymek derken biraz içmiştik şaka kahkalar aslının gözümün içine bakarak gülmelerii beni rakıdan daha cok sarhoş ediyordu sofrayı toparlarken aslı yardım istedi benden bende onunla mutfağa gidiyordum son tabaklarıda mutfağa götürüken levent lavaboya gitti aslı bulaşık makinesine bulaşıkları düzüyor du domalmış vaziyette hayelini ettiğim kalcalar tam karşımdaydı.yaklaştım tabakları veririken sarhoş numarasıyla kalcalarına dizimle dokunuyordum oda kendisini bana doğru kendisini veriyordu dizim tam kalcalarındaydı artık dayanamayıp kolundan tutup kalddırdım ve dudaklarına yapıştım kalcalarını avuclayarak kacmaya calıştı aslı ama nazlı bir şekilde kocası içerde korkuyordu kendime doğru cekip aslıyı baştan cıkarırken kulağına seni götten istiyorum dedim. Bana dediği şey onu kocama bile vermedim ama avucluyordum sanada vermiyecem fatih dedi ve lavabonun kapısı acıldı ben bıraktım ama sikim dimdik olmuştu beli oluyordu.
Aslının yanında elimi pantolonuma sokup sikimi düzeltim beli oluyordu ama hemen dikat cekip leventin dikkatini dağıtım. Tekrar içeri gectik rakıya devam ikimizde sarhoştuk ben birazdaha sarhoş numarası yaptım kalkmak istedim ama beni bırakmadılar:))bence aslı bugece bana verecekti öyleyse uymak istediğimi söledim aslı diğer odada bana bir yatak hazırladı bende alkol aldığım gece sürekli kalkarım su falan içmeye gibi şeyler söledim rahatına bak dedi levent..ben yatağa gittim levente peşimden odasına benim yatığım odayla mutfak yakındı zaten yatmazdımki mutfağa su sigara içme bahneysiyle gittim aslıda geldii..hiç birşey demeden yapıştım aslıya dudaklarını dilini ağzıma aldım kalcaları nı avuclayarak aslıyı kendime cekerek yalvardı ne olur moralacak yavaş anlayacak levent öldürür beni gercekten korkmaya başlamıştı hisettim kolundan tutup aslıyı odaya cektim bağıramazdı ellerini duvara dayayıp hafif domaltıp arkasında diz cöktüm taytını indirdim hiç birşey giymemiştii. kalcalarını yalamaya başladım kalcalarını aralayıp göt delini yalamaya başladım iinlemeye başladı iyce domaldı amı ağzımdaydı dilimi sokuyordum içine klitroisini dudaklarımın arasına alıp kafasını dlimle yalamaya başladım..iice inelemeye başlayınca korkmaya başladım kalkıp ağzını kapadım kocaman olan yarağımı cıkarıp göt deliğine dayadım ama vermiyordu kacıyorduu bende dayanamayıp amcığına dayadım amından sular akıyordu hafif soktum kafasını aslı kendinden gecti..yatağa uzanıp aslıyı kucağıma aldım yarağım içinde aağzını kapatarak göğüslerini emiyordum..tam o sırada leventi gördüm. Kapının önünde eğilmiş vaziyete kafası tam beli oluyordu..ruhum dondu bir anda herşey gözümün önün den flim şeridi gibi gecti karısı kucağımda levent bizi seyrediyordu.
Aslı aynı tempoda yarağımda zevkten deliriyordu levent tepki vermiyordu şaşırdım bu kıskanc koca bizi öldürmesi gerekirken levet seyrediyordu bizi demek fantazi dünyası genişmiş kıskanc kocanın aslının kolarını tutup arkadan ellerimle etkisiz hale getirip bir elimlede belinden tutarak kaldırıp yarağımı amından cıkarıp göt deliğine dayayıp üstüne hızlıca bıraktım aslıyı yarıya kadar girdi ama aslı bağırmamak için omuzumu öle bir dilşediki kolarını bırakmadım leventin seyretmesini istedim sikemediği götüü benim nasıl siktiği aslı ani hareketle kurtuldu ellerimden kalktı hızlıca levent hemen kactı odaya aslı bana küfrediyorduu neden izinsizz yaptı die bende aslıyı saclarından tutup diz cöktürdüm önümde ağzına soktum kısa bir süre sonra aslının ağzına boşaldım..aslı boşalmamıştı harikaydıı aslının kulağına şimdi kocana git dedim birazda o faydalansın dedim ve aslı götten yediği yarağın accısyal aksayarak gitti.tabi leventin fantazi dünyasını tahmin ettiğim için o kadar rahatım ama aslı ile bir sefer orgazm olmam yetmezdi bana biraz sonra odadan inleme sesleri şidetli şekilde geliyordu dinliyordum sigaramı içerek levente kalan işi tamamlıyordu sigaramı içerek lavaboda onları dinleyerek 31 cektim ve uyudum sabah levent beni uyandırdı karşımda görünce elektrik carpışa döndüm..hadi dostum kahvaltı zamanı hiç birşey olammış gibi uyanıp kahvaltı yapıp evden ayrıldık tabiki aslıda sabah cok mütavaziydi:)) bu olay 2 gün önce oldu yeni gelişm eler olucakk ve ben yine yazıcam..görüşmek dileğiyle bu hikayeyei okuyan ciftler eminimki daha zevk alarak doyuma ulaşıcakk ve fantazilerini gizli cekingen kalan sadece hayelde kalan fantazilerinizi saklamayın artık. Çünkü Levent’te Çok kıskanctı. Demekki bilinc altı çok farklı takip edin yazacağım yine…

15 yorum:

  1. Selam 43 yaşinda bekar erkegim seyehat ve maddi sorunum yok ne aradıgını bilen kültürlü ciftler yada tek bayanlar her sey seks degil benim için tanışma isterim 05323375290 sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. Slm 541 941 60 93 doyumsuz sohbet etmek isteyen kendine güvenen bayanlar çiftler
      Sıkıntısız sorunsuz dertsiz sohbet isteyen bayanlar
      Gizli noya açık
      Telefonda doyuma ulaşmak isteyen bayanlar
      Başkalarına analatamadıklarını anlatmak paylaşmak isteyen bayanlar
      Hayatın akışında yol bulmaya çalışan bayanlar
      Arayın tanışalım 541 941 60 93
      Tek erkekler lütfen aramayın

      Sil
    4. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. ANKARADAN REELDE SX YAPMAK İSTEYEN KENDİNE GÜVENEN ÖZGÜR OLAN ÖZGÜVENİ VE CESARETİ TAM VE YERİNDE OLAN NE İSTEDİĞİİNİ BİLEN BACAKLARI POPOSU GÜZEL KALÇALARI SXİ YUVARLAK GÖĞÜSLERİ İRİ DİK AZGIN SXİ TANGALI 15-65 ARASI TÜRBANLI SXİ BAYAN YOKMU ANKARALI AZGIN SXİ TANGALI 15-65 ARASI TÜRBANLI SXİ BAYANLAR DİKKATLİCE OKUSUN OKUDUKLARINI ANLASIN VE ONDAN SONRA BANA ULAŞSIN : ankaradan dış görünüşe ve maddiyata önem vermeyen sxi maddiyata katmayan reelde anal oral veya vajinal sx için 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen yalanmayı ve yalamayı seven azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum. boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul nişanlı bakire hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven önemli.reelde vajinal sx yapmadan sadece anal veya oral yapmak yada sevişmek ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen ankaralı 15-65 arası yeri olan bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlarada açığım .ilanımla ciddi olarak ilgilenen eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen sx konusunda memnun olmayan doymayan zevk almayan orgazm olmayan zevkten inim inim inleyemeyen boşalıp rahatlayamayan kadınlığıı yaşayamayan kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan sxte memnun olmayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye defalarca orgazm olmaya hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan ankaralı 15-65 arası bacakları poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlar bana 7 gün 24 saat ulaşabilir azginbekar@hotmail.com 5497442499 NOT : 3G DE 31 ÇEKERKEN AKITIP BOŞALIRKEN İZLEMEK KENDİNİDE İZLETMEK İSTEYEN 31 İZLEMEYİ SEVEN 3G Sİ OLAN 3G SİNİ NAZLANMADAN AÇACAK OLAN 15-65 ARASI ANKARALI TANGALI BÜTÜN TÜRBANLI SXİ BAYANLARDAN 7 GÜN 24 SAAT TEL ÇAĞRI MESAJ BEKLİYORUM.GİZLİLİK GÜVEN ÖNEMLİ VE GARANTİ 3G AÇMAK ŞARTTIR 5497442499

    YanıtlaSil
  3. Slm 541 941 60 93 doyumsuz sohbet etmek isteyen kendine güvenen bayanlar çiftler
    Sıkıntısız sorunsuz dertsiz sohbet isteyen bayanlar
    Gizli noya açık
    Telefonda doyuma ulaşmak isteyen bayanlar
    Başkalarına analatamadıklarını anlatmak paylaşmak isteyen bayanlar
    Hayatın akışında yol bulmaya çalışan bayanlar
    Arayın tanışalım 541 941 60 93
    Tek erkekler lütfen aramayın

    YanıtlaSil
  4. 0539 331 05 15 mrb ben ist dan levent 32 yasındayım 1.80 boyunda 80 kiloyum seyehat ve maddi sorunu olmayan atletik yapıya 22 cm ve kalın penisimle tam bir sex manyagıyım :) bir kaç çift deneyimim oldu ve bundan buyuk haz alıyorum.. dusunsenize bir kadını kocasının gözleri onunde bagırta bagırta butun pozisyonlarda sikmek ve yıllardır kocasına yapmadıgını yaptırmakk o ankii yüz ifadeleriii müthişş bişeyy.. ben bunu cok sevdimm :) benimle gizlilik ve hijyen cercevesinde bunu yasamak isteyen ciftlere partner olmak istiyorum aslında hersey sekste degil beraber bir clube gidip eglenmekk falann harika olurduu.. istanbul ve cevresinden aramanızı bekliyorum 0539 331 05 15

    YanıtlaSil
  5. 0539 331 05 15 mrb ben ist dan levent 32 yasındayım 1.80 boyunda 80 kiloyum seyehat ve maddi sorunu olmayan atletik yapıya 22 cm ve kalın penisimle tam bir sex manyagıyım :) bir kaç çift deneyimim oldu ve bundan buyuk haz alıyorum.. dusunsenize bir kadını kocasının gözleri onunde bagırta bagırta butun pozisyonlarda sikmek ve yıllardır kocasına yapmadıgını yaptırmakk o ankii yüz ifadeleriii müthişş bişeyy.. ben bunu cok sevdimm :) benimle gizlilik ve hijyen cercevesinde bunu yasamak isteyen ciftlere partner olmak istiyorum aslında hersey sekste degil beraber bir clube gidip eglenmekk falann harika olurduu.. istanbul ve cevresinden aramanızı bekliyorum 0539 331 05 15

    YanıtlaSil
  6. Mrb ben istanbuldan akın yas 27 1.83 boy. 70 kilo net 23cm oldukça atletik biriyim. Reel ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar gerçek mutluluğu arayan hayattan zevk almasını bilen alımlı bayanlar mutlaka arayın emin olun çok mutlu olacaksınız.evli olan 3. Arayan bayanlar sizide beklerim .. Numaram 0544 414 4244 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Olgun kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız Olgun yüksek okul mezunu Mersin'de yalnız yaşayan seyehat sorunu olmayan saygın dürüst beyim arayın kalıcı sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız arayın kendinizi eşinizi ödüllendirin saygılar. 0532 371 49 67

    YanıtlaSil
  8. Yasak arzularını sıradışı fantazilerini paylasmak isteyen bayanlar çiftler lütfen 0 542 376 82 16 arayin

    YanıtlaSil
  9. Slm ben ist akın. Deliler gibi sex seven bayanlar İstanbul'dan sex isteyen 1telefonla hemen yanınızdayım. Reel sex tercihimdir arayın tanışalım Evli 3.isteyen çiftler mutlaka arayın 0544 414 42 44

    YanıtlaSil
  10. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil